fbpx

Számla kisokos

Az elszámolásra beküldött számlákkal kapcsolatos információk.

 

Mi szerepeljen a számlán?

A Pénztárhoz elszámolásra benyújtott számláknak az alábbi feltételeknek kell megfelelnie:

 

Szolgáltatás igénybe vétele esetén:

  • A számla a Pénztár nevére és címére kerüljön kiállításra.
    • A vevő minden esetben a Pénztár kell, hogy legyen és a számlán szerepelnie kell a Pénztár adószámának.
    • A Pénztár neve: IZYS Egészség- és Önsegélyező Pénztár
    • A Pénztár címe: 1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 20.
    • A Pénztár adószáma: 18254596-1-41
  • A számlán szerepelnie kell a szolgáltatást igénybe vevő (a pénztártag vagy szolgáltatásra jogosult kedvezményezettje) nevének.
  • A számlán fel kell tüntetni a pénztártag tagazonosítóját.

 

Termék vásárlása esetén:

  • A számla a pénztártag nevére és címére kerüljön kiállításra.
  • A számlán szerepelnie kell a pénztártag vagy szolgáltatásra jogosult kedvezményezettje nevének.
  • A számlán fel kell tüntetni a pénztártag tagazonosítóját.

 

A számlán mindenképpen szerepelnie kell a kiállítás dátumának, illetve a fizetés módjának. Ha a fizetés módja átutalás, akkor kérjük, hogy a számla beküldésével egyidejűleg küldje el az átutalásról kiállított bizonylatot (tranzakció részletezőt vagy bankszámlakivonatot).

 

Kérjük, ügyeljen arra, hogy a számla tartalmazza a vásárolt termék vagy az igénybe vett szolgáltatás pontos megnevezését.

 

További szükséges dokumentumok

Az alábbi termékekről/szolgáltatásról kiállított számlák csak abban az esetben számolhatók el, ha a számlával együtt orvosi javaslat is beküldésre kerül:

  • szemüveg,
  • kontaktlencse,
  • hallókészülék,
  • otthoni gondozás.

Ezen termékek/szolgáltatás esetében kiemelten fontos, hogy az orvosi javaslat annak a nevére szóljon, akinek a neve feltüntetésre kerül a számlán (pénztártag vagy kedvezményezett).

 

Hogyan küldheti be a számlát?

  • Postai úton az IZYS Pénztár, Budapest, Pf. 49., 1583 címre.
  • Személyesen a Budapest, 5. kerület, Bajcsy-Zsilinszky út 20. szám alatt található Ügyfélszolgálatunkra hozhatja el, félfogadási idő munkanapokon hétfőtől-péntekig 8:00-16:30 között.
  • Emailben az [email protected] címre az alábbi feltételekkel:
    • A számlán tollal fel kell tüntetni a „Beküldve” szót a számla előoldalára és az emailben történő beküldés dátumát, pl. „Beküldve: 2024.02.01.”
    • A számlán szerepelnie kell a tagazonosító számnak, amennyiben ez nem szerepel rajta, kérjük, tollal írja rá.
    • Amennyiben a fenti két információ (Beküldve: dátum és a tagazonosító) nem szerepel a számlán, automatikusan elutasításra kerül az igénylés visszajelzés nélkül.
    • A számlát ezt követően lehet szkennelni, szkenneléskor a teljes számlának látszódnia kell. Amennyiben egy számla egy szkennelési oldalra nem fér rá akkor több részletben úgy kell beszkennelni, hogy az előző oldal végi adat látszódjon a következő oldal tetején.
    • Csak az olvashatóan szkennelt számlát tudjuk elfogadni.
    • Kérjük, ha több számlát küld, akkor a számlákat lehetőség szerint külön-külön emailben pdf formátumban küldje meg, a tárgy mezőbe írja be tagazonosítóját. Amennyiben egy emailben több számlát küld, a számlák elszámolására akkor kerül sor, ha minden számlára van elegendő fedezet és egyik számla sem szorul hiánypótlásra.
    • Az emailben beküldött számlákat utólag nem kell majd megküldenie postai úton, de Ön köteles az eredeti számlát 8 évig olvasható formában, visszakereshetően megőrizni és szükség esetén ellenőrzésre benyújtani.