Azonosítás
A pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény értelmében az IZYS Önsegélyező Pénztár is köteles a pénztártagok rendszeres ügyfél-átvilágítását (azonosítását) elvégezni. A Pénztár 5 évente végzi el a teljes pénztártagságra vonatkozó azonosítást.
Utoljára 2019-ben végeztük el a teljes pénztártagságra vonatkozó azonosítást, így az idén ez ismét esedékes.
Az azonosítás elvégzéséhez nincs más dolgod, mint néhány dokumentumot beküldeni:
- a személyazonosító okmány mindkét oldalának másolatát,
- a lakcímkártya lakcímet tartalmazó oldalának másolatát és
- a Kiemelt közszereplő nyilatkozatot.
A dokumentumokat beküldheted:
Emailben az [email protected] címre, a Pénztárnál nyilvántartott email címedről. Fontos, hogy a Kiemelt közszereplő nyilatkozatot emailben csak avdh hitelesítéssel tudjuk elfogadni. Kérjük, az email tárgyába írd bele azt, hogy „Azonosítás” és tüntesd fel tagazonosítódat. Kérjük, hogy a dokumentumokat egy emailben küld el és az emailben ne küldj más dokumentumot.
Postai úton az IZYS Pénztár Budapest, Pf. 49., 1583 címre küldve.
Személyesen ügyfélszolgálatunkon is elvégezhető az azonosítás. Ügyfélszolgálatunkat a 1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 20. szám alatt találod, félfogadási idő hétfőtől-péntekig munkanapokon 8:00 és 16:30 között. Kérjük, ne felejtsd el magaddal hozni személyazonosító okmányodat és lakcímkártyádat.
Ha az ügyfél-átvilágítást nem tudjuk elvégezni 2024.04.30-ig, akkor nem tudod majd használni pénztári kártyádat, illetve a beküldött szolgáltatás igénylések és számlák ellenértékének kifizetését sem tudjuk teljesíteni, amíg a fenti dokumentumokat nem küldöd meg.
Kérjük, ne hagyd az utolsó pillanatra a dokumentumok megküldését, mivel ezen esetben a dokumentumok feldolgozási ideje miatt előfordulhat, hogy nem tudod használni pénztári számládat.
Szóljon hozzá, tegye fel a kérdését!
Kövesse híreinket, és értesüljön elsőként az újdonságokról!